Nízká návštěvnost stránek nám signalizuje, že nejspíš něco neděláme dobře. Každý se obává, že se jedná o ten úplně nejzákladnější důvod – že nenabízí službu, produkt či prostě jen obsah, který by byl pro obecenstvo atraktivní. Okamžitě nám naskakují myšlenky na to, že musíme začít znova anebo si najít úplně jinou oblast činnosti, ve které prostě budeme lepší. Ve většině případů však tato úvaha není správná a příčina leží někde jinde. Kde je ale zakopaný pes a jak na to přijít?
Málo propagace
Zamyslete se nad tím, zda vy osobně skutečně věříte tomu, co děláte, a zda si myslíte, že to má reálnou hodnotu. Popularita totiž často začíná u toho, že ve svém projektu vidíte smysl, i když jej zatím nikdo jiný takto nevnímá a nikoho tolik nezajímá. S tím pak souvisí i to, že při změně vnitřního nastavení – seo test již není takový problém jít s kůží na trh a ukazovat, co umíte. Vyžaduje to však často překonání mnoha vnitřních bloků, které jsou běžné u velké části podnikatelů a tvůrců.
Neatraktivní web
Lidé jsou tvorové, kteří dají jednak na vizuální dojem, jež je obvykle ten první, a jednak také nechávají vést své jednání emocemi. Ano, týká se to i těch, kteří tato fakta zuřivě popírají. Web, který zažil poslední makeover v roce 2000, si tedy nejspíš nezíská tolik příznivců, málokdo totiž od neudržované stránky očekává přínos na nějaké slušné úrovni. Je tedy třeba dát tyto aspekty do pořádku, pokud chcete poskočit v návštěvnosti.
Malá propojenost
Jste osamělým ostrovem, který si tak nějak jede to své už mnoho let. Dnešní svět internetu je však založen na propojení, spolupráci, vzájemných odkazech a dalších podobných prostředcích. A toto vnímají i vyhledávače. Kvalitní linkbuilding je tedy jakýmsi základem úspěchu a pokud jste tento nástroj poněkud zaspali, je načase to urychleně napravit.